Lana Longbeard
Quest For Your Life
On her 12th birthday, Lana looks forward to embarking on a life of adventure with her father, only for Andar to hang up his war-hammer and retire. Undeterred, Lana follows her dream to join the Guild.
Fruits Of Terror
When the crew grow tired of Dr Chopov's snerk soup, they stop to stock up on croconuts, but Lana gets enticed by a plant that promises to taste like all your birthdays, only for Boreas to have a very strange reaction to it.
Lana has her boomerang in hand, ready for their next quest when Andar surprises her with a mini version of his awe-inspiring hammer. As hammer and boomerang clash, so do Lana and Andar's differing perspectives.
When Lana wants to steer the Mighty Windbreaker, Andar makes up a bogus rule that you need to have a beard before taking on such responsibilities. So Lana finds one, but it's got a mind of its own.