Ahoy Pirates
Playing ‘Pirates’ is always fun, and who doesn’t want to find a treasure chest? Join our three pirates on their pirate ship to explore new lands and solve puzzles and riddles to find the treasure chest. The treasure chest is always filled with fun objects for having a party.
Anchor/ Octopus/ Armadillo 1
Captain Katie, Jon Jon and Beth set out on an adventure to find the pirate treasure by solving riddles and completing puzzles: Anchor / Octopus / Armadillo.
Embark on an adventure with Captain Katie, Jon Jon and Beth and help them find the hidden treasure by solving riddles and completing puzzles: Diver / Blowfish / Jaguar.
Set sail with Captain Katie, Jon Jon and Beth as they try to find the pirate treasure by solving riddles and completing puzzles: Walrus / Tortoise / Sloth.