Lana Longbeard Recipe For Disaster
S1, E4: Lana bakes her first-ever Scooterberry cake as an offering to placate a hangry whirlpool, only to have it devoured by Sprog thanks to an oversight by Bo. Lana must navigate friendship's choppy waters.