Fugue and Riffs
S4, E1: In a crossover episode with the popular American animated sitcom 'Bob's Burgers', an amnesiac Archer believes that he is Bob Belcher, burger king and head of the Belcher family. Following a violent fight with four Russian KGB agents, a confused Archer/Bob goes on a spa weekend to work out what is going on, while ISIS carry out a subtle plan to awake his inner agent.