Funny Money
S2, E11: Riggs and Murtaugh are thrown into the world of counterfeit money. When a group of teenagers inadvertently gets involved with the money, it strikes a chord with Murtaugh, who is dealing with his own issues regarding his son RJ. Meanwhile, Riggs decides to pay a visit to someone from his past.