Gary's Big Reveal
S10, E3: It's the Newbies first morning in the house but with Holly, Kyle and Charlotte gone how will the family get back together? Holly opens her heart to Kyle but does he feel the same? And a shock revelation from Gary leaves Charlotte heartbroken.