Gemballa
S1, E4: Gemballa has been known as a high-class tuning company for more than 30 years. Their focus is on Porsche cars, but they also improve other high-end brands like Ferrari. Tuning checks out the Gemballa Mirage GT, which is based on the Porsche Carrera GT. Plus: Irmscher turns the Chevrolet Camaro into the Irmscher Camaro i42.