Genesis
S4, E1: Quinn and Maggie (Jerry O'Connell, Kari Wuhrer) track Remmy and Wade (Cleavant Derricks, Sabrina Lloyd) to Home World three months after being separated, but find the world has been conquered by the Kromaggs.