Gods And Monsters
S2, E7: Jason Miller returns to school after waking from a coma and uses his enhanced Alpha ability to control his classmates. When Dr Rosen and Stanton Parish are obliged to team up to bring him in, Rosen uses the opportunity to question Parish too, but does Parish have an ulterior motive?