S2, E6: Riggs is reunited with childhood friends but comes to realise that they might be mixed up in a robbery-homicide case that he and Murtaugh are investigating. Meanwhile, Murtaugh finds a joint stashed in his kitchen that he brings to Scorsese for testing in an effort to bust one of his kids.