Goldberg on The Goldbergs
S5, E3: Coach Mellor and his brother fight and Adam and Barry each side with one of the coaches, prompting Beverly to point out to her sons that this could be them as adults. Meanwhile, Geoff and Erica struggle with their long-distance relationship.