Gone
S1, E1: When an abandoned truck is found in a cattle station, Senior Sergeant Emma James and Detective Jay Swan are tasked with investigating what happened to local boy Marley, the driver. CCTV footage shows that he was with Reese, a backpacker, who is also missing.