Goodbye, Iowa
S4, E14: Buffy and Riley's relationship is put to the test when she investigates Professor Walsh's death and comes up against the Initiative's secret weapon. Elsewhere in town, Spike has become the outcast among demons since he has taken up with the Scooby-Doo Gang.