Got to Be Real
S11, E3: Owen introduces Callie to the Veterans Hospital patients in hopes that she will help them with her robotic limb lab, Jo becomes jealous of Alex and Meredith's friendship, and Maggie continues to confide in Richard. Meanwhile, Alex and Bailey prepare to go in front of the board.