Grandparent Trap / Miss Step
S1, E15: Ronnie Anne thinks her grandparents' marriage is in trouble in 'Grandparent Trap', then in 'Miss Step', Ronnie Anne learns baile folklorico - and that Frida is one intense instructor! (S1, ep 13)