Grime and Punishment
S4, E10: Zoila makes a discovery that helps Rosie get to the truth about Peri's murder; Carmen and Danni find themselves in a dangerous situation; Genevieve makes a new friend; Marisol tries to get closure with Peter; Adrian plans to share big news.