Heavy Is The Head
S4, E8: As tension rises in Fromville, Boyd weighs a highly dangerous plan that could potentially bring everyone home. Meanwhile, Fatima and Henry face a disturbing crossroads while Victor helps Tabitha and Ethan prepare themselves for the absolute worst.