Hell Comes to Quahog
S5, E3: After Peter uses Meg's money to buy himself a tank, she gets a job at the new superstore in town. However, the store puts all the shops in town out of business and sucks up the city's power supply. Elsewhere, Brian and Stewie team up to save the town from the corporate giant.