Hell on Heels
S2, E5: As Linette (Cybill Shepherd) presses Katie to participate in an upcoming beauty pageant, Riley (Jennifer Love Hewitt) questions her growing feelings for Evan (Colin Egglesfield) after her daughter catches them kissing.