The Client List
The Rub of Sugar Land
After being deserted by her husband, single mother Riley Parks takes a job at a day spa and learns that sexual favors are being offered there on the side.
Turn the Page
As she struggles with her husband leaving her and their two children, Riley finds evidence that suggests that he was seeing someone else. Meanwhile, Linette tries to keep her new suitor a secret.
Riley gets a promotion; Riley struggles to balance her career and motherhood when Katie begins to act out at school.
Riley is reluctant to face the community and the rumours about Kyle; a law student comes to the spa in search of extras.
Riley wonders if she is ready to start dating; Riley is forced to intervene when she learns secrets about Garrett's past.
Georgia suspects the police may be planning a raid; a friend finds Riley's hidden money; Dale encourages Evan to reveal his feelings for Riley.