Hereafter
S3, E12: Clark discovers that his schoolmate Jordan can foresee the future, and he is horrified when Jordan predicts that Lana will die in a fire in the next few days. Meanwhile, suspicious of Adam's behaviour, Chloe investigates his background and finds some disturbing facts.