Hidden
S5, E3: Chloe is warned by former classmate Gabriel that he is going to set off a missile and obliterate all of Smallville, and still stripped of his superpowers, Clark confronts Gabriel and is shot. After being taken to the hospital, Clark flatlines and his fate is left in Jor-El's hands. Meanwhile, Lex believes that Lionel has the key to open Clark's spaceship.