High Noon
S4, E3: Things come to a head when Jacob Nighthorse holds a press conference accusing Walt of attempted murder. Meanwhile, Walt's daughter, Cady (series star Cassidy Freeman), signs on with a law firm representing the casino and learns of a surprising connection between Nighthorse and Barlow Connally (recurring guest star Gerald McRaney) with implications in Branch's death that lead Walt to confront Barlow.