Holly's First Date
S4, E3: With Ricci and Sophie having been asked to leave the house, the rest of the Geordie Shore gang decide a road trip to Liverpool is in order to check out the clubs and talent, but when James reveals a secret he’s been keeping from the house and mortal Charlotte climbs into Gary’s bed, it seems like everything is heading further south than they’d planned.