Home Economics
S1, E8: Britta (Gillian Jacobs) tries to rid Jeff (Joel McHale) of his materialistic ways. Meanwhile Pierce (Chevy Chase) joins a rock band on campus, and Annie (Alison Brie) grudgingly helps Troy (Donald Glover) plan a date with another girl.