I Heart Connecticut
S5, E19: With `TGS' on the brink of cancellation, Liz and Kenneth go into detective mode to track Tracy down. Meanwhile, Jack helps Jenna make sure her new project is financially successful, and Pete, feeling emasculated, challenges the writers and crew to a contest of strength.