The Aftermath
Liz's new boss forces creative changes to her show; the writing staff and cast learn how to deal with a new star's antics.
Jack tries to kick-start Liz's social life by setting her up on a date. Meanwhile, the writers' weekly poker game gets a new player.
Jack tries to get more involved with the writers' work, with disastrous consequences. Meanwhile, Tracy takes Kenneth under his wing.
Jack pressures the staff to add product placement to the show, while Jenna begins to fear for her job and Liz grows suspicious of Tracy.
Liz confesses she went back to her ex because he asked; Jack takes it upon himself to be Liz's mentor.