I Take Thee Quagmire
S4, E21: When Peter goes on a television game show and wins a maid for a week, Quagmire becomes smitten with her and ends up popping the question. However, when Quagmire's bachelor tendencies resurface, he takes some serious steps to get out of the marriage.