If I Should Die Before I Wake
S4, E11: A nun hires Magnum to investigate a mysterious and large cash donation made to a parishioner undergoing medical treatment; Jin's new dog walking business takes a dramatic turn; Rick nervously prepares to reconnect with Suzy.