Looking for Alaska I'll Show You That It Won't Shoot - Johnny Ace
S1, E5: After the Weekday Warriors go too far, Miles, Takumi, the Colonel and Alaska decide to reunite for revenge, and following a wine-soaked game of Best Day/Worst Day, new secrets are revealed and a new romance blossoms.