I'm Thinking of You All the While
S6, E22: US supernatural drama. Elena is in jeopardy when an uninvited guest turns up. Meanwhile, Bonnie has to take matters into her own hands when she is put on the receiving end of a fiendish plot. Damon is faced with the most difficult decision of his life, and Stefan finally realises just how far his mother will go to reunite the family.