In the Same Boat
S3, E1: Murtaugh meets his match in former CIA operative Wesley Cole. When Cole returns home and assumes duty with the LAPD, he finds himself navigating a new partnership with Murtaugh as he adjusts. Meanwhile, Avery continues his campaign for city council.