In Which Addison has a Very Casual Get-Together
S1, E4: Addison invites her co-workers to a gathering, but no one responds; the wife of Violet's former boyfriend visits the clinic for treatment; Cooper counsels a lovesick young patient; Sam appears on a morning show to promote his book.