MeatEater Into the Clouds: Sitka Blacktail Deer
S1, E1: Rinella spends three days alone in the wild hunting for blacktail deer; if he lands one, Rinella plans to use a rock to pound the delicate loin into tender medallions to feast on before the float plane returns.