RE/style Into The Wild
S1, E6: It's the final! And Emma Willis sends the two RE/style finalists Into The Wild to create catwalk ready looks from pre-loved clothes. Inspired by nature they'll compete on one last runway to secure a place at London Fashion Week. The Judges are joined by Model Eunice Olumide and Vinted's Jessie de la Merced to decide who will win a career defining chance to showcase their collection.