Emma Willis challenges eight up-and-coming fashion designers from across Europe to transform second-hand clothes into runway ready looks. With guidance from fashion forward celebrities, each week a Head Designer is chosen by renowned stylists Zadrian Smith and Melissa Holdbrook-Akposoe. All this for one career defining prize, the chance to debut the Designer's collection at London Fashion Week.