RE/style VIP
S1, E5: Emma Willis rolls out the red carpet this week, setting the RE/style Designers the challenge of using pre-loved clothes to create catwalk ready looks for their choice of VIP event. The Judges are joined by Model and Fashion Designer Oliver Cheshire, but who's designs will make the A-List? As six designers leave the competition in the first ever RE/style elimination week.