Investigative Journalism
S1, E13: Everyone's vibe is thrown off when an unwanted outsider tries to join the study group. Meanwhile, Jeff (Joel McHale) becomes the new editor of Greendale's school newspaper and appoints Annie (Alison Brie) as his ace reporter.