Is My Very Nature That of the Devil
S1, E3: Louis continues his life as a businessman of Storyville; when an old friend comes to town, Louis's relationship with Lestat is tested; Louis' business intertwines with growing tensions in New Orleans, leading to a new chapter in Louis' vampire life.