It Happened to Me
S6, E6: The CSIs investigate when a seemingly successful businessman is found dead in the street, having bled to death from every orifice in his body. Delving into the victim's background throws up some disturbing home truths for Hawkes, who is hiding a shocking secret from his colleagues.