Apres Ski It's All Down Hill from Here
S1, E4: Reeling from Elise's accusations, Bobby gives his side of the story to Tamara, Kendra oversees a sexy photo shoot for clients, Lynsey's adventure skills are put to the test when a client gets cold feet, tempers flare at the weekly dinner.