Pure Genius It's Your Friendly Neighborhood Spider Silk Surgery
S1, E2: Malik is determined to use a new procedure with spider silk to save a young boy's crushed legs. A young woman resists getting a much-needed liver transplant when she's told the donor is her estranged father.