Pure Genius
Dr Walter Wallace, an experienced surgeon with a contentious past, is enlisted by James Bell, a Silicon Valley tech titan, to run his state-of-the-art hospital.
James suggests a cutting-edge method for restoring a police officer's memories, after the officer suffers a brain injury during a car crash. The team tries to help an obese woman with an appetite suppression device.