John Cooper Works
S1, E1: Mini is just a small, cute city car for women - that’s a widespread cliché, but not really true. There is a Mini model that has racing in its name. The Mini John Cooper Works is named after racing veteran and Mini tuner John Works and really lives up to its name. Plus: Tuning host Lucy visits Akrapovic in Slovenia, the leading manufacturer of exhaust systems for bikes and premium cars.