Johnny's Left Foot; Johnny vs. the Tickler
S5, E20: In `Johnny's Left Foot' Johnny has a broken foot and the twins make a robotic one for him. In `Johnny vs the Tickler' the Tickler kidnaps Johnny's sisters, so Johnny can't have their help.