Planet Chef Juan Arbelaez - Columbia
S1, E6: Entrepreneur, restaurateur and chef, Colombian Juan Arbelaez is the head of six restaurants in Paris and the Paris region, including Vida et Limon, the restaurant of the Hotel Marignan Champs-Élysées.