Jungle Love
S4, E13: When Chris discovers he'll be hazed as part of a high school ritual, he runs away to South America, where he assimilates to the uncivilised, tribal culture. Peter is forced to look for a job, but after several failed attempts he decides he's tired of starting at the bottom of the ladder.