Just Apologise Sophie
S4, E4: The Geordie Shore house is a far from happy place with Vicky and Sophie still not talking and the rest of the house caught in the divide. Whilst James can’t wait to bring new girlfriend Kate into the family, there's stormy seas ahead at the Shore when Charlotte confesses to her boyfriend about her late night visit to Gary’s bed.