Karma Chameleon / Team Effort
S1, E14: The Changs leave Ronnie Anne and her cousins to look after a snake in 'Karma Chameleon', and in 'Team Effort', Ronnie Anne and her buddies show that they've got what it takes to be a team. (S1, ep 15)