Kgalagadi Transfrontier Park
S1, E5: In the southern reaches of Africa's great Kalahari basin, everything is made tough. Ancient rivers harbour water deep underground, and these hidden lifelines forge a fragile link to survival. This is the Kgalagadi Transfrontier Park.